یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sun 19 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
سرخط اخبار چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ ، ساعت ۱۱:۵۵:۴۹

روزانه ۲۰ هزار تن "ال پی جی" از پارس جنوبی صادر می‌شود

باشگاه خبری فراساحل: مدیرعامل شرکت مجتمع گازی پارس جنوبی گفت: با واگذاری مدیریت تولید "ال.پی.جی" به شرکت بازرگانی گاز ایران روزانه ۲۰ هزار تن از این محصول صادر می‌شود. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از تسنیم، مسعود حسنی صبح امروز در نشست با مسئولان شرکت بازرگانی گاز ایران با تاکید بر نقش مهم سیاست اقتصادمقاومتی در مجتمع گازی پارس جنوبی اظهار داشت: پارس جنوبی علمدار اجرایی شدن طرح‌ها و سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در کشور است به‌گونه‌ای که این مهم در پالایشگاه‌های پارس جنوبی محقق شده است. وی با اشاره به واگذاری مدیریت تولید ال.پی.جی از پالایشگاه‌های پارس جنوبی به شرکت بازرگانی گاز ایران خاطر نشان کرد: خبر خوب این است که مدیریت ال. پی.جی تولید شده توسط شرکت ملی گاز به شرکت بازرگانی گاز ایران واگذار شده است.


مدیرعامل شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی افزود: با اجرایی شدن این کار درآمدهای ارزی شرکت ملی گاز با این تصمیم افزایش می‌یابد و به سهولت أقلام مورد نیاز خارجی تهیه می‌شود. وی از صدور روزانه 20 هزار تن ال.پی.جی به خارج از کشور خبر داد و گفت: به این صورت روزانه حدود 20 هزار تن ال. پی. جی در روز تولید می‌شود که با فروش آن درآمد بسیار خوبی برای شرکت ملی گاز ایجاد می‌کند. مدیرعامل شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی با بیان اینکه تا پیش از این عملا از محل فروش ال. پی. جی تولید شده در فازهای 6،7،8 پارس جنوبی و فازهای9 و 10 پارس جنوبی درآمدی برای شرکت ملی گاز به وجود نمی‌آمد تاکید کرد:  امیدواریم روزی برسد که درآمد تمامی محصولات مانند ال. پی. جی، میعانات گازی و اتان و دیگر محصولات پارس جنوبی مربوط به خودمان باشد.

حسنی با اشاره به اینکه شرکت ملی گاز باید با جدیت برای دستیابی به این هدف تلاش و پیگیری کند بیان کرد: بهترین روز برای شرکت ملی گاز روزی است که خوراک پالایشگاه را با قیمت واقعی از تامین کننده بخریم و محصولات این مجتمع را هم با قیمت واقعی و مصوب صادراتی بفروش برسد. وی با تاکید بر تعامل بیشتر مجتمع گاز پارس جنوبی با شرکت بازرگانی گاز ایران اظهار داشت: شرکت بازرگانی گاز ایران با توانمند شدن در زمینه فروش ال. پی. جی در دنیا می‌تواند علاوه بر کمک به مجتمع گاز پارس جنوبی کمک حال شرکت‌های پتروشیمی که ال. پی. جی تولید می‌کنند باشد.



  کد خبر : 3831
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :